۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار شرکت ها

راهکارهای جدید Honeywell برای ارتقای بهداشت ساختمان ها

کمپانی Honeywell سری جدیدی از راهکارهای یکپارچه را رونمایی و عرضه کرده که به مالکان ساختمان ها امکان ارتقای بهداشت و سلامت ساختمان هایشان را در دوران کرونا می دهد. این محصولات همچنین موجب می شود تا ساختمان پاکیزه تر و ایمن تر شود، با سیاست های فاصله گذاری اجتماعی سازگار شده و به ساکنین، این اطمینان را می دهد که بتوانند به محل کارشان باز گردند. این مجموعه راهکارها با یکپارچه شدن با فناوری های حفاظت و ایمنی، تهویه هوا و ویدئو آنالیتیک هوشمند، طراحی شده اند تا خطرات احتمالی آلودگی را به حداقل برسانند و با نظارت بر محیط ساختمان و رفتار ساکنین، تداوم کسب و کار را در این روزهای شیوع کرونا تضمین می کنند.
راهکار کنترل کیفیت هوا

پکیج کیفیت هوای ساختمان های سالم Honewell پارامترهای اصلی را کنترل، مدیریت و نظارت می کند تا محیطی سالم تر در ساختمان به وجود آورد و همزمان صرفه جویی در مصرف انرژی را نیز در نظر می گیرد. قابلیت های پکیج Air Quality این کمپانی عبارتند از:

  • کمک به مالکان ساختمان در اجرای آخرین مقررات و دستورالعمل ها در مورد بهداشت و سلامت
  • مدیریت فشار هوا، تهویه، دما و رطوبت
  • اندازه گیری پارامترهای محیط و ساکنین
  • ارائه اطلاعات آنی در مورد خطر آلودگی، هشدار برای تغییر فیلترهای هوا، نظافت و رفتار ساکنین
  • کنترل و بهینه سازی فیلترهای هوا و ذرات موجود در هوا
راهکار کنترل ایمنی و حفاظت ساختمان

پکیج ایمنی و حفاظت ساختمان سالم Honeywell شامل سخت افزارها و نرم افزارهایی است که می توانند به مالکان ساختمان ها کمک کنند تا با نظارت، تشخیص و پاسخ به مسائل احتمالی با استفاده از ابزارهای حفاظتی، خطرات را به حداقل برسانند. این پکیج ایمنی و حفاظت قابلیت های زیر را دارد:

  • مدیریت تردد افراد و گزارش دهی، محافظت دقیق، غربالگری دمای بدن و تشخیص استفاده از ماسک
  • نظارت و کمک به سازگاری با فاصله گذاری اجتماعی و ضدعفونی سازی محیط
  • پشتیبانی از ردیابی مخاطب به دلیل قرار گرفتن احتمالی در معرض ویروس با استفاده از ویدئوآنالیتیک پیشرفته و مدیریت حوادث
سیستم بررسی سلامت محیط

این کمپانی همچنین سیستم بررسی سلامت و کنترل محیط را نیز برای مقابله با Covid-19 تولید و ارائه کرده که به شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها اجازه می دهد تا به سرعت از داده های هواپیما و آنالیتیک پیشرفته استفاده کنند و وضعیت سلامت کیفیت هوا را در داخل کابین، مورد نظارت قرار می دهند. به علاوه، این سیستم از پلتفرم Honeywell Forge نیز برای کمک به مشتریان در افزایش کارآیی ساختمان ها، کارخانه ها، انبارها، زنجیره های تولید و هواپیماهایشان استفاده می کند تا بتوانند ایمنی و سلامت پرسنل، ساکنین و مسافران را ارتقا دهند.

ثبت یک پاسخ