۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اینترکاممقالات

مدیریت مراجعین با سیستم اینترکام مطمئن

با توجه به پاندمی کرونا و شرایط به وجود آمده، تداوم و موفقیت مشاغل در گروِ نحوه مدیریت هر کمپانی و مجموعه است. با در اولویت قرار دادن ایمنی و حفاظت و نیز ترکیب کردن آنها با خدمات مراجعین، رشد و پیشرفت چشمگیری در کار مجموعه ها مشهود خواهد شد. یک روش ایده آل برای رسیدن به این مهم، شناسایی و اجرای بهترین و مناسب ترین سیستم مدیریت مراجعین و سیستم اینترکام در کمپانی است.

سیستم مدیریت مراجعین کاری فراتر از تضمین ایمنی مراجعین و کارکنان انجام خواهد داد. یک سیستم مدیریت مراجعین مناسب، می تواند فعالیت های مهمانان شما را ردیابی کند؛ از این رو می توانید اولویت بندی هایتان را برای مراجعه های بعدی بهتر درک کنید. بدین ترتیب، تجربه مراجعین بهتر مدیریت می شود. در نتیجه هم رفاه حال مشتریان و هم نام و شهرت برند تجاری مجموعه ارتقا خواهد یافت.

سیستم مدیریت مراجعین

مدیریت مراجعین به تمامی فرآیندهایی اطلاق می شود که در کنار یکدیگر توسط یک سازمان اجرا می گردند تا تمامی مهمانان روزانه مورد استقبال قرار گیرند، بررسی و ردیابی شوند. یک سیستم مدیریت مراجع (VMS) فناوری است که به منظور راحتی، ایمنی و حفاظت مهمانان آنان را مدیریت می کند. قابلیت های متعددی در این سیستم وجود دارد که عبارتند از ابزارهای رجیستری اولیه، سیستم اینترکام ویدئویی، ایستگاه های پذیرش شخصی و غربالگری یا تشخیص سلامت.

احراز هویت اولیه و تشخیص سلامت

اولین گام، دانستن هدف مراجعین از ورود به مجموعه است. احراز هویت اولیه این قابلیت را به شما می دهند که بدانید چه کسی و در چه زمانی در حال ورود به مجموعه است. شما می توانید در این مرحله به مراجعین خوشامد بگویید و مراجعین را برای ورود به مجموعه با مقررات آشنا کنید. بعضی سیستم ها می توانند مدارک مورد نظری مانند طرح های پیشنهادی، قراردادها، توضیحات یا سایر دستورالعمل های اداری را نیز برای مراجعین آپلود کنند.

تشخیص سلامت نیز امروزه حساسیت و ضرورت بالایی یافته است. این بخش، نشان می دهد که سازمان به سلامت مهمانان خود اهمیت می دهد. مراجعین اغلب ترجیح می دهند از سازمانی دیدن کنند که سلامت و ایمنی مراجعین را در اولویت قرار داده است. تشخیص وضعیت سلامت راهی است برای محافظت از پرسنل و ارسال پیام مناسب.

سیستم اینترکام ویدئویی

علاوه بر تشخیص سلامت، سیستم اینترکام ویدئویی نیز یک جزء کلیدیِ سیستم مدیریت مراجعین به شمار می رود. اینترکام موجب تشخیص مطمئن افراد برای دسترسی از راه دور، بدون تماس و ایمن در برابر انتقال ویروس کرونا می شود. اینترکام روشی ایمن برای برقراری ارتباط با صدا و تصویر و بدون تماس فیزیکی به شمار می رود.

از دسترسی بدون تماس استفاده کنید

دسترسی بدون تماس، از گزینه های امن برای سیستم مدیریت مراجعین به شمار می رود. این فناوری، پیشرفته تر است؛ زیرا کار پذیرش مراجعین بدون نیاز به تماس مستقیم آنان را انجام می دهد. این روش، راحت تر و کارآمدتر نیز هست.

در دوران کرونا، تقاضا برای سیستم های بدون نیاز به تماسِ دست به شدت افزایش یافته است. سیستم مدیریت مراجعین نیز سعی می کند تا این تقاضا ها را پاسخگو باشد.

ثبت یک پاسخ