۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

حفاظت الــکترونیک عــرفان در اینترسک 2017

شرکت حفاظت الکترونیک عرفان، نمایندگی کمپانی Panasonic ژاپن در نمایشگاه Intersec 2017 همراهِ مشتریان ایرانی بود و آخرین محصولات این کمپانی ژاپنی را به آنها معرفی کرد. به گزارش دنیــای حـــفاظت، کمپانی Panasonic جدیدترین محصولات خود را در اینترسک به نمایش گذاشت.  تتسو اوکاوا مدیر ارشد فروش و مارکتینگ کمپانی Panasonic برای منطقه خاورمیانه و آفریقا در رابطه با آخرین دستاوردهای شرکت خود در اینترسک گفت: امسال ما راهکارهای جدید خود را از سری i-PRO در نمایشگاه به نمایش گذاشتیم که i-PRO Extreme نام دارند. این تجهیزات برای شرایط آب و هوایی ویژه طراحی شده و دارای قابلیت‌های خاص می‌باشد. محصولات مذکور، نوآوری‌های جدیدی را به بازار ارائه می‌نمایند. این سری از دوربین‌های پاناسونیک به صورت رسمی از ژانویه به بازار عرضه شده است. که دارای بیش از بیست مدل دوربین مختلف می‌باشند و این راهکارها جایگزین سری قدیمی در مجموعه محصولات پاناسونیک می‌شوند. نیازهای بازار برای H.265 باعث شده تا محصولات شرکت‌ها متناسب با آن تغییر یابد و در نتیجه، تجهیزات جدید این کمپانی ژاپنی نیز با آن انطباق یافته است. در دوربین‌های جدید پاناسونیک قابلیت‌هایی از قبیل هوشمندسازی به کار رفته که برای شناسایی اشیای متحرک کاربرد دارد. دوربین‌ها می‌توانند شرایط اشیای محیط را شناسایی نمایند و در ادامه، امکان مناسبی برای دریافت تصویر داشته باشند. پیش از اینکه تصاویر توسط نرم‌افزارهای ویدئوآنالیتیک مورد بررسی قرار گیرند، لازم است تصاویر مناسبی دریافت شوند. کمپانی پاناسونیک فناوری‌هایی را ارائه کرده که هوشمندی را درون دوربین‌ها آورده و این قابلیت در اختیار صنعت حفاظت قرار گرفته است. در نتیجه، قابلیت دریافت تصاویر هنگام روز نیز ارتقا می‌یابد.

گذر بازار ایران از پیچ و خم مشکلات

بازار ایران سال‌های گذشته، شرایط تحریم‌های سختی را تجربه کرد. شرکت‌های صنعت حفاظت به واسطه‌ی این تحریم‌ها امکان ارائه‌ی خدمات مناسب به مشتریان را نداشتند و در نتیجه، بسیاری از مشتریان به سمت محصولات بی‌کیفیت و بدون خدمات پیش رفتند. تتسو اوکاوا، در مورد بازار ایران این چنین گفت: سال گذشته، ما مشکلاتی را در بازار ایران تجربه کردیم که به خاطر شرایط پس از تحریم‌ها بود.  پس از مذاکرات با برخی از مشتریان در ایران، مشکلات مشتریان رفع شده و حالا شرایط پس از تحریم بسیار جذاب است. مردم به سرمایه‌گذاری بیشتر در صنعت امنیت، در سال‌های پیش رو می‌اندیشند. ما به دنبال نوعی ثبات در بازار ایران هستیم تا بتوانیم با موفقیت به کار خود ادامه دهیم.  وی در مورد برخی از آخرین پروژه‌های پاناسونیک در ایران نیز این گونه اظهار نظر کرد: از آخرین پروژه‌هایی که پاناسونیک در سال اخیر اجرا کرده، می‌توان به فروشگاه‌های زنجیـــره‌ای و فــروشگاه‌های بخش خرده‌فروشــی در قـــطر و یکی از ساختمان‌های بسیار معتبر در مصر و برخی از بیمارستان‌ها و شرکت‌های خودروسازی در ایران اشاره کرد.

اظهار خرسندی از همکاری با نمایندگی ایرانی

تتسو اوکاوا مدیر ارشد فروش و مارکتینگ کمپانی Panasonic برای منطقه خاورمیانه و آفریقا در رابطه با همکاری شرکت خود با حفاظت الکترونیک عرفان نیز گفت: حفاظت الکترونیک عرفان بسیاری از مشتریان مهم را در ایران می‌شناسد و ما بسیار از همکاری با این شرکت خرسندیم و تمایل داریم تا به همکاری خود با این شرکت ادامه دهیم و بتوانیم حضور خود در این بازار را با قدرت بیشتری ادامه دهیم.

ثبت یک پاسخ