۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

آیا نمایشگاه اینترسک دوبی برگزار می شود؟

امیر تیمورنژاد-سردبیر

Amir Teymournejad-Editor in Chief

به گزارش دنیای حفاظت، در سال جاری، شیوع پاندمی کرونا، بسیاری از رویدادهای گوناگون صنایع مختلف را در سراسر دنیا به تعطیلی کشاند. در صنعت ایمنی و حفاظت نیز نمایشگاه ها و رویدادهای مختلفی ابتدا به تعویق افتاده و سپس به سال آینده موکول شدند.

نمایشگاه ISC West که هر سال در لاس وگاس ایالات متحده برگزار می شود، امسال نیز قرار بود در تاریخ 17 تا 20 مارس 2020 برگزار شود. مقامات مربوطه این نمایشگاه به دنبال شیوع کرونا، تاریخ برگزاری را به ماه جولای تغییر دادند؛ اما پس از مدتی تاریخ آن باز هم به تعویق افتاده و 5 تا 8 اکتبر 2020 تعیین گردید. در نهایت اعلام شد که این نمایشگاه در سال 2020 برگزار نخواهد شد و به سال آینده موکول می گردد.

کرونا بسیاری از نمایشگاه های حفاظتی بزرگ دنیا را لغو کرد

نمایشگاه حفاظتی اسن (Essen) آلمان نیز که نمایشگاهی دو سالانه است، مقرر شده بود در تاریخ 22 تا 25 سپتامبر 2020 (اول تا چهارم مهرماه 99) برگزار شود. اما این نمایشگاه نیز به دلیل شیوع غیر منتظره ویروس کرونا لغو و تاریخ دوره بعدی آن، 20 تا 23 سپتامبر سال 2022 اعلام شد.

نمایشگاه بین المللی IFSEC نیز مقرر بود در تاریخ 8 تا 10 سپتامبر 2020 بر پا شود؛ اما کرونا ویروس، مسئولان این نمایشگاه را نیز وادار به تغییر تاریخ برگزاری نمود و تاریخ دوره بعدی آن، 18 تا 20 می 2021 در نظر گرفته شد.

تاریخ برگزاری این دوره از نمایشگاه Secutech تایوان که هر ساله توسط کمپانی Messe Frankfurt در شهر تایپه تایوان برگزار می شود، از 22 تا 24 آوریل 2020 به 21 تا 23 آوریل 2021 موکول شد.

آیا تاریخ برگزاری نمایشگاه اینترسک دوبی نیز تغییر خواهد کرد؟

نمایشگاه اینترسک دوبی، به عنوان یکی از بزرگ ترین و مهم ترین رویدادهای ایمنی و حفاظتی خاورمیانه که هر سال در ماه ژانویه و در مرکز نمایشگاهی شهر دوبی کشور امارات متحده عربی برگزار می شود، قرار است دوره بعدی خود را در تاریخ 24 تا 26 ژانویه 2021 برابر با اول تا چهارم بهمن ماه 99، برگزار کند.

با توجه به اینکه تاریخ مذکور پیش از شیوع کرونا اعلام شده است، این سؤال مطرح می شود که آیا برگزار کنندگان این نمایشگاه نیز قصد دارند تاریخ مقرر برگزاری نمایشگاه را تغییر دهند، یا اینکه ویروس کرونا تا آن زمان کنترل خواهد شد؟ نظر به شرایط به وجود آمده برای کمپانی های مختلف ایمنی و حفاظتی که متأثر از پاندمی کرونا بوده است، آیا این کمپانی ها در این تاریخ، آمادگی و امکان حضور در نمایشگاه را خواهند داشت؟ آیا بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان سراسر جهان این بار می توانند خود را به نمایشگاه اینترسک برسانند تا از محصولات و راهکارهای ارائه شده، بازدید به عمل آورند و با تولیدکنندگان و ارائه دهندگان تجهیزات و راهکارهای ایمنی و حفاظتی دیدار و جلسه داشته باشند؟

نکته قابل توجه در صنعت نمایشگاهی دنیا این است که یکی از نمایشگاه های بزرگ دنیا به نام CES اعلام کرده برای اولین بار قصد دارد این دوره از نمایشگاه خود را به صورت مجازی برگزار کند.

منتظر هستیم که مسئولین کمپانی مس فرانکفورت آلمان به عنوان برگزار کنندگان نمایشگاه اینترسک دوبی در هفته های آینده در این ارتباط اعلام نظر کنند.

ثبت یک پاسخ