۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
اخباراخبار ایمنی و حفاظتیاخبار محصولات

توافق دو کمپانی FLIR و LenelS2 برای حفاظت از سازمان ها

کمپانی های LenelS2 و FLIR Systems اعلام کردند که توافقنامه ای را امضا نموده اند تا دوربین حرارتی FLIR را با سیستم اکسس کنترل LenelS2 OnGuard یکپارچه سازی کنند. این راهکار یکپارچه بدون نیاز به تماس مستقیم، با هدف کاهش انتشار ویروس کرونا و سایر ویروس ها در محیط کار همراه با غربالگری و تشخیص تب ارائه شده است. FLIR یکی از بزرگ ترین و با تجربه ترین کمپانی های تولیدکننده و متخصص در طراحی و تولید دوربین حرارتی، تجهیزات و دوربین تب سنج و همچنین سنسورهای تصویربرداری می باشد. LenelS2 نیز از کمپانی های پیشرو در زمینه سیستم ها و خدمات حفاظتی پیشرفته به شمار می رود.

کمپانی LenelS2 راهکارهای اکسس کنترل و تب سنج یکپارچه را ارائه خواهد داد تا افرادی که دمای بدنشان بالاتر از حد طبیعی است به سرعت شناسایی شوند و اجازه ورود آنان به داخل مجموعه و محل کارشان داده نشود. در این همکاری استراتژیک بین دو کمپانی، از دوربین تشخیص تب سری FLIR EST استفاده شده است؛ دوربین هایی از جمله A500-EST و A700-EST که با سیستم اکسس کنترل LenelS2 OnGuard یکپارچه شده اند.

Jeff Stanek (جف استانک)، رئیس کمپانی LenelS2 در این مورد اظهار داشت: «با توجه به اینکه سازمان ها این روزها پروتکل های تب سنجی به خصوصی را اجرا می کنند، یکپارچه سازی سیستم اکسس کنترل با راهکار های تشخیص تب، بخش مهمی از یک راهکار جامع و کامل محسوب می شود. همکاری با FLIR به کاربران ما کمک خواهد کرد تا در محیط های کاری خود فضایی سالم تر و مطمئن تر داشته باشند».

Rickard Lindvall (ریکارد لیندوال)، نایب رئیس و مدیر کل راهکارهای تجاری کمپانی FLIR نیز در این مورد خاطرنشان کرد: «تنظیم و راه اندازی فرآیندهایی نظیر تشخیص دمای بدن برای سازمان ها امری حیاتی و ضروری است؛ چرا که آنان می خواهند با وجود پاندمی کرونا به فعالیت های خود ادامه دهند یا پس از تعطیلی دوران قرنطینه مجدداً فعالیت خود را به شکلی مطمئن آغاز کنند. دو کمپانی FLIR و LenelS2 همکاری دقیق و کاملی را آغاز کرده اند تا راهکارهایی مؤثر و جامع را در اختیار مشتریان ما قرار دهند».

ثبت یک پاسخ