مقالاتنظارت تصویری

سانل تولید کننده دوربین های مداربسته خاص

   کمپانی با سابقه سانل SUNELL در سال1997 میلادی جهت تولید محصولات نظارت تصویری تاسیس شده است. تولیدات این شرکت در رده محصولات باکیفیت بالا و استاندارد می باشد. بر این اساس با نظارت دقیق و کاملی که در هسته مدیریت و اجرای فعالیت های این کمپانی وجود دارد، پروتکل های سخت گیرانه ای در روند تولیدات این کمپانی اجرا می شود. از ویژگی های مهم سانل ارائه محصولات با گارانتی ۳ ساله است.تولیدات کمپانی سانل انواع دوربین های مداربسته شبکه و آنالوگ مدرن، انواع دوربین های حرارتی برای مراکز خاص و حساس، مدل های متنوع دستگاه های ضبط تصاویر با جدیدترین تکنولوژی و کاربری آسان می باشد. گفتنی است دوربین مینی اسپیددام دکوراتیو سانل در سال 2017 جایزه ویژه زیباترین دوربین اسپیددام کروی با قابلیت مادون قرمز را در نمایشگاه ISC WEST  امریکا کسب کرد.درمجموع میتوان گفت سانل در سال های اخیر رشد روز افزونی داشته و توانسته،اطمینان و رضایت کاربران را جلب نماید.

 

برخی از پروژه های انجام گرفته توسط دوربین های مداربسته سانل و تجهیزات دیگر آن می توان به خطوط متروی مدرن ژاپن، خطوط ریلی لهستان، پروژه وسیع کنترل ترافیک شهر سئول کره جنوبی، پایش تصویری بوداپست مجارستان،متروی سائلوپلو و ریودوژانیرو برزیل، بیمارستان مرکزی آمستردام هلند، گمرک بندر ملبورن استرالیا، شهر امن اسلوواکیا اروپا، بانک های مرکزی ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی و بانک جهانی کنیا آفریقا اشاره کرد. همچنین دوربین های مداربسته سانل  از شعب گروه آی ان جی (International Netherlands Group) بزرگترین و معتبرترین سرویس دهنده خدمات پولی و بانکی دنیا در 40 کشور حفاظت می نماید.

 

دوربینهای سانل و تجهیزات نظارت تصویری خاص آن برای اماکن حساس مانند فرودگاه ها، مراکز استراتژیک، بانک ها، نظارت شهرها و … طراحی و تولید گردیده است. همچنین دوربینهای با کیفیت بالا برای حفاظت از مال های بزرگ، فروشگاه ها و مراکز مسکونی و اداری نیز توسط سانل ارائه گردیده است.

 

 

ثبت یک پاسخ