۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
آلارممقالات

تجهیزات آلارم پورتابل چه مزایایی دارند؟

با پیشرفت مداوم فناوری ها، دستگاه ها و سیستم های حفاظتی پورتابل اهمیت روزافزونی یافته و به ابزاری مفید در حفاظت عمومی تبدیل می شوند. برای چند دهه، فناوری حفاظت پورتابل توسط پرسنل و نیروهای پلیس برای حفاظت از مردم و اموال آنان در موقعیت های حساس مورد استفاده قرار می گرفت. در سال 1968، آلارم دیسپچ رادیویی صوتی (VARDA) اختراع شد. این آلارم پورتابل است که وقتی فعال شود، پیامی را برای کانال دیسپچ مخابره خواهد کرد و به کارکنان اجازه می دهد تا فوراً پاسخ داده و بررسی های بیشتری انجام دهند. اگرچه سیستم VARDA اساساً برای نیروهای پلیس و مواردی نظیر ورود سریع به محلی مشخص، خشونت های خانگی و سرقت تجهیزات به کار می رود، اما در گذر زمان مفهوم آن تغییراتی کرد تا نیازهای بخش خصوصی را نیز برآورده سازد.

کاربرد تجهیزات آلارم پورتابل

پیشرفت های گوناگون فناوری، دستگاه های حفاظتی پورتابل را کاربردی تر کرد و به راهکارهایی مبدل ساخت که نه تنها برای نیروهای پلیس و اجرای قانون، بلکه برای بخش خصوصی نیز قابل کاربرد شدند. مشتریان کمپانی های حفاظتی خصوصی عبارتند از مقامات دولتی، ورزشکاران حرفه ای و مشاهیر، صاحبان مشاغل و غیره. طبق گزارشات، این مشتریان بابت حفاظت، هزینه ای بین 250 هزار تا 1.5 میلیون دلار و بعضاً بیشتر می پردازند. با توجه به این بازار پر تقاضا برای تیم های حفاظت خصوصی، انجام اقدامات حفاظتی بهتر، مانند سیستم های آلارم پورتابل در خدمات حفاظتی، تجربه ای ایمن و بی نقص را برای کاربران رقم خواهد زد.

سیستم آلارم پورتابل، فناوری رو به پیشرفت

اگرچه مفهوم کلی حفاظت همچنان یکسان باقی مانده است، اما پیشرفت های فناوری امروزی در سنسورهای بی سیم، سیستم های حفاظتی پورتابل را قادر می سازد تا دامنه وسیع تری را پوشش دهند و در حفاظت از اموال و افراد، انعطاف بیشتری داشته باشند. به علاوه، تجهیزات امروزی می توانند بازدهی های چندگانه ای برای هشدار به اپراتورهای اصلی ارائه دهند. بعضی سیستم ها امکان استفاده از تلفن همراه مجهز به بلوتوث را برای اطلاع رسانی به افراد مربوطه توسط تماس تلفنی دارند. بسیاری از دستگاه های آلارم پورتابل به جز دتکتور حرکتی، تعدادی سنسور مختلف دارند که عبارتند از سنسور فشار، دکمه وحشت، سوئیچ ها و دوربین هایی که همگی می توانند آلارم هایی را فعال کنند و بخش حفاظت را فوراً از بروز هر گونه مشکل احتمالی مطلع سازند.

امکان جابجایی مداوم

پرسنل حفاظتی می توانند سیستم های آلارم پورتابل را برای ایجاد محیط های امن از طریق سنسورهای گوناگونی نظیر اتصالات درب و پنجره، دتکتورهای حرکتی و غیره به کار ببرند. دستگاه ها و سنسورها نسبتاً کاربر پسند هستند؛ در نتیجه کاربر می تواند به راحتی آنها را نصب و راه اندازی کند. علاوه بر این، این آلارم پورتابل نه تنها به راحتی راه اندازی می شوند، بلکه تجهیزاتی در اندازه متناسب و سبک وزن می باشند و در نتیجه برای افرادی که دائماً در حال جابجایی و سفر هستند بسیار مناسب خواهند بود.

ثبت یک پاسخ