۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

فناوری خانه هوشمند کمپانی Comelit در مجتمع Lovell House

کمپانی Comelit همکاری خود را با تولیدکننده انگلیسی Howarth Homes اعلام کرده تا مجتمع مسکونی Lovell House را به فناوری های کنترل دسترسی هوشمند و خانه هوشمند تجهیز کنند.

راهکارهایی مخصوص مناطق مسکونی

مجتمع مسکونی Lovell House، واقع در منطقه Middlesex شهر Uxbridge انگلیس، متشکل است از 45 سایت اجرایی، آپارتمان های 1 و 2 خوابه در 6 طبقه که هر کدام به شکلی مدرن و با امکانات روز دنیا طراحی شده اند.

هر آپارتمان به صورت مجزا برنامه ریزی شده تا جریان هوا و نور در آن به صورتی عالی و با کیفیت عبور کند. در طی فرآیند طراحی اولیه، کمپانی Comelit به Howarth Homes پیوست تا حفاظت هوشمند را در ورودی های هر یک از آپارتمانهای این مجتمع راه اندازی کند.

Linzie Howland (لینزی هولاند)، مدیر فروش کمپانی Howarth Homes اظهار داشت: «کمپانی Howarth Homes در ارائه محصولات و راهکارهای توسعه فضای داخلی مقرون به صرفه، تخصص دارد؛ راهکارهایی که بسیار پر طرفدار هستند. تمام جزئیات در هر یک از تولیدات ما به گونه ای ساخته می شوند تا آسایش و راحتی را برای ساکنین خانه ها تضمین کنند».

فناوری های حفاظت هوشمند

وی افزود: «مجتمع مسکونی Lovell House قرار است به سیستم کنترل دسترسی و خانه هوشمند مدرن و با کیفیتی بالا مجهز شود. بنابراین هدف ما، ارائه کنترل دسترسی و حفاظت هوشمند مورد انتظار مالکین و ساکنین این مجتمع است تا مدیریت مراجعین و حفاظت ساختمان تضمین شود؛ بدون اینکه زیبایی ظاهری آن را تحت تأثیر قرار دهد.

Lovell House طی این پروژه، به راهکار کنترل دسترسی Comelit SimpleKey مجهز شد و علاوه بر آن در هر آپارتمان یک آیفون تصویری مینی نیز نصب و راه اندازی شد تا مشاهده درب ورودی از طریق راهکار 2-Wire SimpleBus به اجرا درآید. این مجموعه راهکارهای قدرتمند، به ساکنین قابلیت پاسخگویی به درخواست برای ورود و مدیریت دسترسی به آپارتمان را ارائه می دهد.

حفاظت در کنار حفظ زیبایی

هر یک از پنج طبقه، یک ریدر کنترل دسترسی دارد که در کنار آسانسور نصب شده است و در مجموع 19 واحد ریدر در سرتاسر سایت کار گذاشته شده است. بدنه ریدر از جنس استیل ضد زنگ است. تمامی سیستم ها از استانداردهای Secured by Design پیروی می کنند.

Tom Kidston (تام کیدستون) از شرکت خدمات ساختمانی Excellence Electrical خاطرنشان کرد: « Howarth Homes فناوریهای پیشرفته کنترل دسترسی و مدیریت درب های ورودی را در این پروژه، هم از نظر مشخصات فنی و هم در طراحی، متعهدانه ارائه کرده است. در طی این فرآیند، نصب تجهیزات با حداقل نیاز به کابل کشی صورت گرفت تا زیبایی و امنیت ساختمان حفظ شود».

Dan Wood (دن وود)، مدیر فروش بخش جنوبی انگلیس در کمپانی Comelit UK اینگونه نتیجه گیری کرد: «در شهر Uxbridge روز به روز تقاضا نسبت به خرید و اجاره خانه بیشتر می شود و این شهر، پیشرفت قابل توجهی را تجربه می کند. کمپانی Howarth Homes پروژه های بسیاری را در این منطقه به اجرا درآورده است و ما نیز به همکاری با آنان پرداخته ایم تا راهکارهای کاملی در زمینه کنترل دسترسی هوشمند ارائه دهیم. در مجموعه Lovell House، به منظور تضمین حفاظت هوشمند و مدیریت مراجعین، سیستم های SimpleBus و SimpleKey را نصب و راه اندازی کردیم».

ثبت یک پاسخ