۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

سیستم قفل آساابلوی در موزه های Tiepval فرانسه

موزه های Tiepval در شمال کشور فرانسه نیازمند یک سیستم کنترل ورود و خروج مطمئن و امن بود تا احتمال سرقت از این مجموعه را کاهش دهد. مدیریت دوستانه حقوق دسترسی برای کاربران ورودی و خروجی نیز امری ضروری بود. به همین دلیل مدیریت این مجموعه موزه ها ، سیستم اکسس کنترل آساابلوی را انتخاب کرد.

موزه ها نیازمند سیستمی بودند که بتواند با تغییرات، گسترش سایت و عملکرد در دو سایت موزه به آسانی تطابق یابد. آنان راهکاری را نیاز داشتند که هنگام مفقود شدن یک کلید، نیاز به تغییر دادن تمامی قفل ها نباشد.

قفل های استوانه ای eCLIQ نصب شدند

اکنون، موزه های Historial و Thiepval به 52 قفل استوانه ای eCLIQ آساابلوی مجهز شده اند که در هر دو سایت این موزه نصب و راه اندازی شده اند. راهکار قفل و کلید eCLIQ آساابلوی ، مدیریت دسترسی تسهیل شده، فعال سازی و غیر فعال سازی آسان کلیدها و نیز مدیریت آسان حقوق دسترسی را برای این مجموعه به ارمغان آورد و همچنین برای ارائه دهندگان و پیمانکاران خارج از مجموعه نیز برنامه ریزی زمانی انجام می دهد. یک سیستم یکپارچه و واحد هر دو موزه را مدیریت می کند.

هر یک از افراد مجاز، یک کلید برنامه ریزی شده مجهز به باتری دارند که تنها اجازه دسترسی به محدوده مجازشان را خواهد داد. کلیدهایی که مفقود می شوند به سرعت غیر فعال خواهند شد؛ در نتیجه دیگر در صورت به سرقت رفتن یا مفقود شدن کلید، خطری مجموعه را تهدید نمی کند. در هر زمانی، مدیران مجموعه می توانند مطلع شوند که چه کسانی به کدام کلیدها دسترسی دارند.

طراحی شده برای حفاظت از موزه

در هر دو سایت موزه، 40 کلید ضد آب، با دوام و با ابعاد کوچک eCLIQ در نظر گرفته شد که 19 کلید از میان آنها برای کاربران دائمی تخصیص داده شده اند. کلیدهای مجهز به بلوتوث برای کارکنان و پیمانکاران در دسترس هستند و به پیمانکاران کمک می کنند تا در هنگام نیاز به دسترسی، پاسخدهی سریع تری داشته باشند.

نصب یک سیستم eCLIQ به تیم های حفاظت اجازه داده تا ارائه دهندگان خدمات و حرکاتشان در محوطه موزه ها و بین دو سایت موزه را بهتر مورد نظارت قرار دهند. مدیران موزه به راحتی می توانند حق دسترسی پیمانکاران را محدود به طول مدت انجام وظیفه آنان نمایند.

سیستم قفل eCLIQ

نصب و راه اندازی سیستم قفل eCLIQ آساابلوی ، کاری ساده و بدون نیاز به سیم بود. همچنین پرسنل موزه به تنهایی می توانستند کار نصب را انجام دهند. یک جلسه آموزش با نرم افزار ادمین برای راه اندازی سیستم جدید و نحوه کار با آن کافی بود.

مراقبت و نگهداری از اجزای سیستم eCLIQ نیز آسان است. یک مخزن روغنی یکپارچه شده با سیستم، این اطمینان را حاصل می کند که استوانه ها برای حداقل 200 هزار دور گردش، نیازی به تعمیر و نگهداری نخواهند داشت. رمزگذاری AES، پردازش سریع و مدیریت انرژی کافی، در تراشه eCLIQ ارائه می شود. زمانی که باتری یک کلید تمام می شود، بدون نیاز به ابزاری و به آسانی می توان آن را تعویض کرد.

اکسس کنترل آسان و کارآمد

M.Guyot مدیر فنی و حفاظتی موزه های Historial و Thiepval اظهار داشت: «من از راهکار eCLIQ بسیار خرسند هستم. امروز این راهکار را برای اطرافیانم ارتقا دادم. همچنین برای دپارتمان Somme General Council نیز این سیستم اکسس کنترل را رونمایی کردم تا کارآیی و سادگی راهکار eCLIQ را نشان دهم».

ثبت یک پاسخ