۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
رویدادهارویدادهای خارجینمایشگاه

اینفوسک و کمپانی AXIS

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی Intersec دوبی امسال نیز با حضور کمپانی های معتبر از سراسر دنیا برگزار شد. کمپانی AXIS سوئد که هر ساله در این نمایشگاه حضور پررنگی دارد، در این دوره از نمایشگاه با آخرین تجهیزات همراه با نوآوری در چند محصول جدید، شرکت نمود. این کمپانی به غیر از دوربین های IP خاص خود، سیستم های کنترل دسترسی و سیستم آنالیز تصویری مخصوص حفاظت پیرامونی را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت. همچنین شرکت اینفوسک، عرضه کننده معتبر تجهیزات کمپانی AXIS با سابقه طولانی و فعالیت تخصصی در حوزه تجهیزات نظارت تصویری IP، به همراه نمایندگان رسمی این کمپانی سوئدی از ایران، در غرفه AXIS پاسخگوی میهمانان و مدعوین ایرانی بودند.

محصولات ارائه شده در نمایشگاه

این شرکت در نمایشگاه اینترسک آخرین محصولات، راهکارها و فناوری‌های خود را به نمایش گذاشت. از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه می‌توان به دوربین‌هایی از نوع PTZ با فوکوس لیزری اشاره کرد که فناوری بسیار جدید و خاصی برای دوربین‌های PTZ به شمار می‌رود. همچنین Axis دوربین‌های بیست مگاپیکسلی خود را ارائه کرد که دارای تصاویری بسیار شفاف و باکیفیت هستند. کمپانی مذکور همچنین به نمایش محصولات و راهکارهای کامل خود پرداخت و محصولی ویژه نیز برای حفاظت پیرامونی در معرض دید بازدید کنندگان قرار داد.

دوربین‌هایی با کیفیت بالا

دوربین بیست مگاپیکسلی این شرکت نه تنها کیفیت بسیار بالا‌تری نسبت به مدل‌های قبلی دارد بلکه در محیط‌های کم‌نور نیز عملکرد چشمگیری از خود نشان می‌دهد. در این نوع دوربین فناوری Zipstream نیز به کار رفته تا میزان پهنای باند کاهش یابد. هر قدر رزولوشن بالاتر می‌رود، پهنای باند بیشتری نیز اشغال می‌شود و در سیستم‌های نظارت تصویری این حجم از پهنای باند مشکل‌ساز خواهد شد.

حفاظت پیرامونی با محصولات Axis

محصول Perimeter Detector ساخت Axis سیستم آنالیزی بسیار مناسبی برای محیط‌های پیرامونی به حساب می‌آید که برای مشتریانی با محیط‌های بسیار وسیع مناسب است. این سیستم می‌تواند به صورت خودکار افراد غیرمجازی را که وارد محیط شده‌اند، شناسایی نماید. در ادامه نیز می‌تواند برای اپراتور و نیروهای امنیتی یک اعلام هشدار ارسال کند تا پاسخی مناسب به آن بدهند.  از دیگر اقداماتی که کمپانی Axis در نمایشگاه اینترسک انجام داد، می‌توان به عرضه‌ی سیستم‌های صوتی و کنترل دسترسی اشاره کرد.

پروژه‌های شرکت در سالی که گذشت

کمپانی Axis در سال 2016 پروژه‌های متعددی را در بخش‌های کوچک، متوسط و بزرگ اجرایی کرد و تمامی این پروژه‌ها با موفقیت به انجام رسیدند. چند نمونه از آخرین پروژه‌های این شرکت در بخش‌های حمل و نقل، بانکداری و سازمان‌های دولتی بوده است. از جمله پروژه‌های این شرکت می‌توان پروژه هایی در ایران و همین‌طور بسیاری از شهرهای منطقه‌ی خاورمیانه را نام برد.

بازار ایران

فیراس شمیت مدیر فروش منطقه‌ای کمپانی Axis برای ایران و ترکیه در مورد بازار ایران به مجله دنیای حفاظت گفت: ایران برای ما بسیار مهم بوده و تمرکز ویژه‌ای بر آن داریم. ما دارای بهترین توزیع‌کننده و نمایندگی‌ها در این بازار هستیم. امیدواریم شاهد رشد بسیار خوبی از نظر فروش باشیم.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت‌های توزیع‌کننده‌ی اصلی خود در ایران گفت: شرکت اینفوسک توزیع‌کننده‌ی اصلی ما در بازار ایران است که بسیار موفقیت‌آمیز عمل کرده و همکاری ما با این شرکت به سال‌ها قبل باز می‌گردد. از ویژگی‌های این شرکت می‌توان به قابل اطمینان بودن اشاره کرد.

ثبت یک پاسخ