۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
حفاظت پیرامونیمعرفی پروژه هامقالات

حفاظت پیرامونی در فرودگاه زیبای سنگاپور

مجتمع مجلل Jewel در فرودگاه چانگی سنگاپور طی پروژه ای، به بالاترین استانداردهای حفاظت پیرامونی مجهز می شود. در این پروژه، کمپانی ATG Access، تولیدکننده تجهیزات حفاظت پیرامونی، تجهیزات خود اعم از راهبندهای جاده ای، راهبندهای ستونی و موانع مخصوص وسایل نقلیه را در این مجموعه نصب و راه اندازی می کند. فرودگاه چانگی سنگاپور به عنوان یکی از بهترین فرودگاهها در هفت سال اخیر شناخته شده و با ساخته شدن مجتمع Jewel در این فرودگاه، به جاذبه ای ویژه برای بازدیدکنندگان نیز تبدیل شده است.
ساخت این مجتمع بیش از 4 سال زمان برد و هزینه ای معادل 1.25 میلیارد دلار برای ساخت آن صرف شد و حالا مجتمعی با مساحت نزدیک به 450 هزار متر مربع ساخته شده که باغچه های معلق، بزرگترین آبشار داخلی جهان، سالنهای حمل و نقل هوایی، رستورانها و بیش از 300 مغازه را در بر دارد. هدف از گسترش فرودگاه چانگی، تبدیل کردن این مجموعه به یک فرودگاه های بین المللی ایمن، پیشرو و قابل رقابت با سایر فرودگاههای جهان در جذب میلیونها بازدیدکننده بوده است. بنابراین وجود حفاظت پیرامونی با بالاترین امکانات در چنین مکانی بسیار اهمیت دارد.
راهبندهای متحرکی که آزمایش شدند

از آنجا که بخش اصلی فرودگاه، به صورت شبانه روزی و در هفت روز هفته فعال است، اقدامات و تدابیر امنیتی در اطراف پایانه باید با سرعت و دقت بالایی اجرا شود. با در نظر گرفتن این مهم، کمپانی ATG Access از تجهیزات حفاظت پیرامونی شامل راهبندهای معتبر و کم ارتفاع خود برای این پروژه استفاده کرد که حداکثر حفاظت را با حداقل قطعی و اخلال در کار ارائه می کند. بیش از 1000 راهبند کم ارتفاع و متحرک کم عمق در سرتاسر فرودگاه نصب و راه اندازی شد که تنها 112 میلیمتر عمق یا ارتفاع داشتند.

برای تضمین زیبایی ظاهری و نمای ترمینال و فضای اطراف آن، این محصولات حفاظت پیرامونی با پوششی نقره ای ارائه شدند. ATG برای تضمین کیفیت و عملکرد این راهبندهای ستونی، آنها را مورد تست و آزمایش قرار داد.

زیرساختهای حساس ملی

گاوین هپبرن، مدیر کمپانی ATG Access اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 66 میلیون مسافر هر ساله در این فرودگاه سفر می کنند، پروژه نمادین و جدید Jewel نیازمند تدابیر حفاظت پیرامونی برجسته ای است تا از سرمایه های این فرودگاه و مسافران آن محافظت به عمل آورد.

وی افزود: فرودگاه چانگی، حفاظت خود را طی هشت سال اخیر بسیار جدی در نظر گرفته و تمامی ترمینالهای خود را در برابر حملات تروریستی یا نفوذهای امنیتی احتمالی محافظت کرده است؛ به ویژه از زمانی که فرودگاهها به عنوان زیرساختهای حساس ملی تلقی شدند. این پروژه بعد از پروژه فرودگاه بین المللی حَمَد در دوهه و پروژه صنعتی جوبیل در عربستان سعودی، بزرگترین پروژه حفاظت پیرامونی کمپانی ما به شمار می رود و مفتخریم که به عنوان مجری حفاظتی این مجموعه ها انتخاب شده ایم.

ثبت یک پاسخ