۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
معرفی پروژه ها

راهکارهای نظارت تصویری Hanwha Techwin در کشتیرانی انگلستان

یک سفر دریایی جزیره Wight انگلیس ممکن است تنها 22 دقیقه طول بکشد، اما جابجایی سالانه حدود 4.5 میلیون مسافر و ساکنین این جزیره، چالش بسیار بزرگی به شمار می رود. بنابراین شاید عجیب نباشد که شرکت کشتیرانی Wightlink طی پروژه ای برای تجهیز شرکت به جدیدترین سیستم نظارت تصویری، اقدام به سرمایه گذاری نموده است.

تیم موفق کشتیرانی Wightlink به خوبی می دانند که باید خدمات دقیق و به موقعی به مسافران ارائه کنند تا مسافران از اقامت در جزیره لذت ببرند.

ارائه خدمات در کشتی

شرکت کشتیرانی Wightlink بیش از 160 سال است که در جزیره Wight واقع در ساحل جنوبی انگلستان، خدمات کشتیرانی ارائه می کند. این شرکت معمولاً سالانه 45 هزار سفر دریایی را مدیریت می کند که این سفرها توسط 6 کشتی حامل وسیله نقلیه و مسافر و دو کشتی صرفاً مسافربری صورت می گیرد.

برای تجهیز این مجموعه به سیستم نظارت تصویری، مدیر کمپانی Hanwha Techwin اروپا، دکتر Bob (H.Y.) Hwang (باب هوانگ) به بندر پورتسموث سفر کرد تا در ابتدا ببیند که دوربین های Wisenet چگونه باید نصب و راه اندازی شوند تا به Wightlink در اجرای فعالیت های روزانه شان کمک کنند. باب همراه با Jeff Lee (جف لی)، مدیر فروش و John Hill (جان هیل)، مدیر ارشد فروش استراتژیک کمپانی به آنجا سفر کرد.

تصاویر با کیفیت

بیش از 260 دوربین مداربسته Wisenet تا کنون در سرتاسر مجموعه Wightlink و نیز در سه مورد از کشتی های این کمپانی نصب و راه اندازی شده اند. همچنین خدمه کشتی های Wightlink نیز از وجود دوربین های مقاوم در برابر شرایط بد آب و هوایی که در کشتی ها نصب و راه اندازی شده اند، برای ایمنی و کارآیی بیشتر در کارها بهره مند می شوند. به علاوه، دوربین های تشخیص پلاک خودرو نیز راه اندازی شدند تا به تردد و ترافیک روان تر، شناسایی و ردیابی وسایل نقلیه در طول سفر کمک کنند.

دوربین نظارتی شبکه IP

Jim Kernahan (جیم کرناهان)، مدیر شرکت یکپارچه ساز این پروژه، Trellisworks در این مورد اظهار داشت: «طی بازدید مدیران کمپانی Hanwha Techwin، طراحی پروژه به منظور استفاده بهینه از دوربین های Wisenet صورت گرفت».

راهکارهای نظارت تصویری

در میان گزینه هایی که برای این پروژه مد نظر قرار گرفته اند، می توان به اپلیکیشن های تخصصی ویدئو اشاره کرد؛ مانند شمارش مسافرین و مدیریت صفوف که می توانند بر روی دوربین ها و راهکارهای یادگیری عمیق هوش مصنوعی نصب و اجرا شوند. Bob (H.Y.) Hwang در این مورد خاطر نشان کرد: «بسیار مفتخر و خوشحالیم که با کمپانی باتجربه و رده بالای Wightlink پروژه اجرا می کنیم تا راهکارهای نظارت تصویری به روز و نوآورانه خود را در اختیارشان قرار دهیم. همچنین خواهان آن هستیم که همکاری های خود را با شرکت یکپارچه ساز Trellisworks نیز گسترش دهیم و فناوری های بیشتری را در پروژه های متعدد و گوناگون نصب و راه اندازی کنیم.

 

ثبت یک پاسخ