۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |
مقالاتنظارت تصویری

فراخوانی برای تمامی مشتریان BOSCH در کشور

به گزارش دنیای حفاظت، شرکت کاراطیس، نمایندگی توزیع محصولات  BOSCH Security، دوربین مداربسته بوش و سیستم های نظارت تصویری بوش سکیوریتی، سرویس سنتر محصولات این کمپانی آلمانی را نیز در اختیار دارد. تیم کارشناسان فنی کاراطیس پس از گذراندن دوره‌های تخصصی سطح عالی در کشور آلمان، اکنون قادر به انجام تعمیرات حرفه‌ای تجهیزات نظارت تصویری BOSCH می‌باشند.

محصولات تحت پوشش سرویس سنتر کاراطیس

محصولات بوش سکیوریتی و دوربین مداربسته بوش از سالیان دور به عنوان تجهیزات با کیفیت و مجهز به تکنولوژی روز در بین مشتریان شناخته شده است. کمپانی بوش در راستای ارائه هرچه بهتر محصولات و خدمات خود به مشتریان در اواخر سال 94 (ژانویه 2016) اقدام به راه اندازی دفتر رسمی بوش در کشور نموده است. با توجه به دستورالعمل کمپانی بوش در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان، سرویس سنتر کاراطیس محصولات فروخته شده پیش از این تاریخ را تحت پوشش قرار می‌دهد. همچنین محصولاتی که پس از این تاریخ از مبادی مجاز و به صورت قانونی در کشور توزیع شده اند تحت پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند. کاربرانی که مایلند از اعتبار گارانتی محصول خود اطمینان حاصل نمایند می‌توانند اطلاعات محصول خود را در وب سایت کاراطیس وارد کنند و پس از نهایتاً 72 ساعت استعلام خدمات پس از فروش محصول به ایمیل کاربران ارسال خواهد شد.

راه اندازی سرویس سنتری استاندارد

مجموعه خدمات پس از فروش شرکت کاراطیس تحت نظارت مستقیم کمپانی BOSCH تجهیز شده و کلیه‌ی استانداردها، تجهیزات، نیروها، فضای مناسب کاری و مراحل انجام تعمیرات، بعد از بازدید خود کمپانی و تاییدیه‌ی آنان به صورت رسمی در مجموعه‌ی کاراطیس راه‌اندازی و آماده‌ی فعالیت شده است.  دفتر خدمات پس از فروش کاراطیس از چند ماه گذشته آغاز به کار کرد، اما با توجه به دوره‌های عالی که کارشناسان این مجموعه در دفتر مرکزی خدمات پس از فروش کمپانی BOSCH واقع در کشور آلمان گذرانده‌اند، امکان ارائه‌ی خدمات پیشرفته به جدیدترین محصولات این کمپانی برای مشتریان بوش فراهم گردیده است.  با توجه به انتظاری که از یک برند آلمانی معتبر در دنیا می‌رود، این الزام برای سرویس و خدماتی که در تمام دنیا توسط کمپانی BOSCH انجام می‌گیرد، وجود دارد که هر کالای خراب آورده شده به سرویس سنتر، به نحوی تعمیر گردد تا بعد از تعمیر، کیفیت کالا دقیقاً به حالت اولیه و زمان تولید بازگردد؛ به عنوان مثال، اگر بخشی از یک مدار دوربینی نیاز به تعمیر داشته باشد، با توجه به حساسیت‌های کمپانی بوش بر روی کیفیت خدمات پس از فروش، سرویس سنتر کاراطیس مطابق دستورالعمل بوش اقدام به تعویض کامل برد مربوطه می‌نماید و همچنین کلیه‌ی آپدیت‌های نرم‌افزاری محصول را انجام خواهد داد. هدف از این کار نیز تضمین بازگرداندن کیفیت کالا به زمان تولید آن می‌باشد. کالاهایی که توسط مشتریان به سرویس سنتر ارسال می‌شوند، حداکثر ظرف مدت 48 ساعت، تعمیر و در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت.

فراخوانی برای کلیه‌ی مشتریان

مرکز خدمات کاراطیس تحت نظارت کمپانی بوش برای آن دسته از مشتریانی که محصول خود را پیش از ژانویه 2016 خریداری و یا پس از این تاریخ از سایر مبادی مجاز تهیه کرده‌اند، امکان جدیدی فراهم کرده است. این دسته از مشتریان می‌توانند از طریق register محصول خود در پورتال شرکت کاراطیس به آدرس www.karatis.com ، گارانتی محصولات خود را فعال‌سازی و از خدمات این مرکز بهره‌برداری کنند.

ثبت یک پاسخ